martes, 2 de abril de 2013

inspiration.

Aloha!

He ido recopilando durante meses de búsqueda en internet (y probablemente años) looks que me han inspirado mucho, ya sea porque tenga en mi armario alguna prenda parecida o porque son muy de mi estilo. Y hoy he decidido abrir esa carpeta y compartirla con vosotros/as ;)

I´ve been collectionating for months surfing internet (or even years) looks that inspired me a lot. Maybe because I have a similar piece of clothing in my wardrobe or maybe because its totatlly my style. Today I decided to share that folder with you and see if you like it ;)

















Personalmente, si tuviera que elegir 3, me quedaría con el 3, el 7 y este último, ¿Y tú?

Personally, if I had to choose 3, I would take the 3, the 5 and the last one. What about you?


Besos, Ohana!!

A.

PD: Los últimos outfits son de esta tienda http://www.atthecornershop.com/ ¿A que son preciosos?
      Last outfits are from this shop http://www.atthecornershop.com/ Arent they the cuttest?