domingo, 8 de diciembre de 2013

Dear Santa...




Este año me he portado bien, lo prometo. Entré en la universidad con buenas notas (sino a mi abuelo le hubiera dado algo) y ahora estoy haciendo dos carreras. A veces puede ser algo caótico y lleva mucho trabajo, pero al menos me gustan las asignaturas que tengo por el momento. Por las tardes trabajo, y he retomado el blog (Esto no necesito que me lo recompenses, es una de mis cosas favoritas del día).
Así que….Me estaba preguntando… ¿Qué tal si me traes algunas de estas cosas por Navidad? :


This year Ive been a good girl. I promise. I entered in college with great marks (thanks to the pressure of my grandad), and Im taking two careers at the same time. Which sometimes can be overstressed, but at least I love the subjects what Im studying. Im also working in the afternoons, and Im working really hard on my blog (this last one you don't have to take into account since is my favourite thing of the day)

Soo….I was wondering… How about getting some things of this list for Christmas? :




POLAROID CAMERA







Polaroid nuevo modelo, podéis encontrarla pinchando aquí
Polaroid new model clicking up here.
Modelo antiguo, que me gusta todavía más, pero es pedir demasiado, pinchando aquí
Old model, that I like even more but I know is ask for too much



AND OF COURSE FOR THE BLOG, A RÉFLEX CAMERA!!!



(I chose this one because someone recommend it to me, but please, let me in the comment any suggestion or recommendation)
He elegido esta porque me la recomendó una lectora, pero si conocéis otra con muy buenos resultados también, dejarme su nombre en los comentarios please!

You can find this one clicking here



BOYFRIEND JEANS



How can be possible that I haven't got any pair yet??

Find this ones clicking here
Encuentra este modelo pinchando aquí



IPHONE 5S


I know this is ask for waaay to much, but that´s why they say in Christmas your dreams came true right??

Find it clicking here
Encuéntralo pinchando aquí



TRIPLE CURLING IRON


It gave you a mermaid curls, and I love mermaids, so I love this product!!
You can find it clicking here

Te deja unos rizos de sirena, y me encantan las sirenas, así que me encanta este producto!!
Encuéntralo pinchando aquí



SURF CAMP



I love practicing this sport, but last summer I missed it :( It is able to send me some days to the beach, Santa?

Me encanta practicar este deporte, pero el verano pasado no pude, así que, Santa.. ¿Me puedes mandar este año unos días a la playa?


And that´s all!!! Of course I want more and more things, but this are the most special and wanting things. Thanks for taking your time and reading my letter, Santa!!!

Y esto es todo!!! Por supuesto que quiero muchas más cosas, pero estás son las que espero con más emoción y ganas. Gracias por tomarte el tiempo de leer esta carta, Santa :)