12.05.2013

grungy day





Creo que este es uno de los estilos que mejor representan el "street style", y, siendo honesta, me encanta. Así que cuando hace un par de días, rebuscando en el armario de mi madre para ponerme alguna prenda que abrigase encontré esta chaqueta, me enamoré al instante. He añadido estos pantalones de cuero negros y unas botas del estilo Doc Martens para completar el look, y para darle un toque de contraste me puse este jersey de corazones. ¿Qué os parece?

I think this is one of those styles that represent the street style perfectly, and being honest, I love them. So when a few days ago I was searching in mums clothes for something warm to wear and I came across this awesome jean jacket, I was super excited. I added this leather pants and doc martens look alike boots to complete the look, but I wanted some contrast, so I decided to add that heart sweater. What do you guys think ?

Gracias por todos vuestros comentarios y no os olvidéis de votar la entrada!!

Thanks for your lovely comments and don't forget to vote down here telling me how much did you like it ! 














Jean Jacket : Vintage (Sorry I couldn't find something similar)
Leather pants : H&M (Similar one here and here )
Sweater : Shana (Same style here )
Boots : Vintage (Similar one here )

I hope those links help you find the items that you like!!

Espero que esos links os ayuden a encontrar las prendas que os gusten!