3.26.2014

boho vibes





Hello everyone!! Last week weather was obviously better than this one (The wind and the rain are back again) .So I asked my mum if she could took me some photos outside, because I wanted to share with you a very special outfit. Is very special because its actually the first time that a big company has contacted me to work together on a cool project. You wanna read more about it?? Then click on the "keep reading bottom" down below!

And thank you so much to all of you that read my blog, because without your help this kind of collaborations couldn't been possible. THANK YOU GUYS!!



Hola a tod@s !! La semana pasada el tiempo fue mejor obviamente que esta (El viento y la lluvia han vuelto de nuevo) así que aprovechando el calorcito le pedí a mi madre que me hiciera unas cuantas fotos, porque quería compartir un outfit muy especial. Es muy especial porque es la primera vez que una gran compañía se pone en contacto conmigo para trabajar en un proyecto original juntas. ¿Quieres leer más sobre este proyecto? En ese caso, haz click en el botón de sigue leyendo!!!

Y muchas gracias a todos aquellos que leéis el blog, sin vosotros este tipo de post no podrían producirse. GRACIAS!!







So like I was telling you before, a few months ago a company contacted me asking about working on a project together. At first I couldn't even believe that it was truth. But it was!! The girl who contacted me, is one of the nicest person I ever spoke to. Basically because I had a really hard time choosing between all of their awesome clothes and I have to wait months for make this post, and they were really patient with me hahahah.

Rosegal is an online shop which sell vintage and trending clothes and accessories. If I had to choose what is my favorite thing about the shop, I wouldn't have a doubt : Free shipping (In almost everything) + low prices. The advantage about this is that you can get trending clothes without having to spend a lot of money of them. Like the earring that Im wearing on the photo. Almost all of my friends told me how cool it was and ask me where they could get it. AND YOU KNOW THE MOST AWSOME THING ABOUT IT? IT WAS NO MORE THAN TWO DOLLARS!!! Isn't it amazing?  For people like me, that go to college and all of their money go there, believe me, this prices are amazing.






I want to make a disclaimer at this point : If I wouldn't trust in ROSEGAL I wouldn't make the post. I had such an incredible time choosing between their clothes, talking to the girl who contacted me about how I was going to make the post... 

So at this point I want to say thank to them and their amazing team, who believed in me and gave me the chance to show my readers a cool company which I am identified with. And in a coming post I will show you other piece that they send me and I FREAKING LOVE!!












Cómo os iba diciendo antes, hace unos meses una compañía contactó conmigo para ofrecerme la oportunidad the trabajar en un proyecto juntos. Al principio no creía que fuera verdad, sinceramente. Pero lo era!! La chica que se puso en contacto conmigo es una de las personas más amables con las que he hablado. Basicamente porque me tire mi tiempo para elegir las prendas que me iban a mandar y para poder hacer este post, y fue bastante paciente conmigo.

Rosegal es una tienda online que vende ropa y accesorios vintage o en tendencia. Si tuviera que elegir  mi aspecto favorito de la tienda, diría sin ninguna duda los precios y los gastos de envío gratis (En casi todo). La ventaja de esto es que puedes comprarte ropa que está de moda esta temporada sin tener que gastarte mucho dinero en ella. Por ejemplo el pendiente que llevo en la foto. Casi todas mis amigas me han dicho que donde pueden conseguirlo porque les encanta. ¿Y QUEREIS SABER LO MEJOR DE TODO? NO CUESTA MÁS DE DOS DOLLARES!! ¿No es genial? Para gente como yo, que se deja casi todo su dinero en la universidad y los gastos que supone, es increíble.




En este punto quiero recordar algo : No haría una colaboración con ROSEGAL si no creyera en su filosofía de empresa. Me lo pasé realmente bien teniendo la oportunidad de elegir entre sus prendas, y hablando con la chica que contactó conmigo sobre cómo quería hacer este post.

Así que quiero agradecerles que hayan creído en mi, y que me hayan dado la oportunidad de enseñarles a mis lectores una compañía con la que me siento identificada. En un post próximo os enseñaré otra de las prendas que me han mandado Y QUE ME ENCANTA!!!









Thank for reading and watching, and don't forget to check http://www.rosegal.com and tell me which is your favorite piece from their shop !!!

Gracias por leer y ver las fotos, y no olvidéis echar un vistazo a http://www.rosegal.com y decirme cual es vuestra pieza favorita de su colección!






Boots : Primark

Kimono: DIY

Jeans : H&M (Regular collection, always in stock)

T-shirt : Lefties

Bracelets and rings : Primark, gifts, tous and DIY again.

Earring : Rosegal