martes, 29 de abril de 2014

Me and He





Hello beautiful people! A few days ago I was going through photos that my aunt took me for the Firmoo post.When we were finished, I started to play with my dog in the garden. She decided to take photos to those moments too, and when I found them on my computer, I couldn't but fell in love with them. So, why not share with you too?

Thank you so much for all your sweet comments in my last posts, each of them makes me the happiest girl in the world!


Hola bombones! Hace unos cuantos días estaba buscando entre las fotos que mi tía me hizo para el post con Firmoo . Cuando terminamos de hacerlas, empecé a jugar con mi perro en el jardín, y decidió tomarme fotos durante estos momentos también. Así que cuando los encontré en mi ordenador, no pude más que enamorarme de ellos. ¿Así que por qué no compartirlos también con vosotros?

Muchas gracias por todos vuestros comentarios en mis últimos post, ¡Cada uno de ellos me hace la chica más feliz del mundo!