martes, 27 de mayo de 2014

GTCS : Lorde


Aloha my beautiful people!! Im so happy to introduced you my new project : Get The Cheaper Look!  Each week im going to show you a recreation of a street look from our favorite celebrities but a lot cheaper, because you don't need to spend hundreds of euros for look super chic!!

The thing is that I´ve seen so many similar project in the Internet and I wanted mine to have something special, so here is : In each outfit there is going to be at least one piece of clothing by a spanish store, because I think out there there are really cool stores that need to be promoted! And don't worry for my non-spanish readers, I will try that all of the ones I´ll show you have an online store.

Anyway, If you like this look and wanna see more photos, click on "Seguir leyendo". Thank you so much for all your support, you make me happy guys!!


Aloha gente hermosa!! Estoy realmente feliz de presentaos mi nuevo proyecto : ""Get the Cheaper Look (Consigue el look más barato). Cada semana os enseñaré una reproducción de un outfit de calle de nuestras celebridades favoritas, pero mucho más barato, porque no necesitas gastarte cientos de euros para lucir super chic!!

Lo que pasa es que he visto muchos proyectos parecidos a este en Internet, y yo quería añadirle mi toque personal, así que aquí está :  En cada outfit va a aparecer al menos una prenda o complemento  de una tienda española, porque cerro que hay tiendas realmente buenas ahí fuera que necesitan que las conozcáis! Y no os preocupéis los lectores que no sois de España, porque intentaré que todas ellas tengan tienda online para que también podáis adquirir sus piezas los que estáis a kilómetros de distancia.

De cualquier forma, si os gusta el look y queréis seguir leyendo, ya sabeis donde hay que pinchar jajaj. Muchas gracias por vuestro apoyo, realmente me hace feliz!!
















The Skirt is from Shana, a spanish store with really affordable clothes and beachy style! Here´s their website link : http://www.shana.com/es/

I got this skirt on sale for only : 2.99€!! And besides the pattern, it looks almost the same as the one Lorde is wearing.

The t-shirt is from Primark (I got a few years ago, but its always in stock )

You are going to laugh about this, but I found the boots in my house and I don't even know who is the owner, so now they are mine hahahaha. BUUUT! I went a week ago to Shana and they are having this amazing sale, so I got this ones that look kind of similar for 10€!!

And the necklace was a gift from my birthday,so Im sorry I can't give you a price.


La falda es de Shana, una tienda de origen español que tiene prendas muy asequibles y con un estilo algo playero. Aquí está el enlace a su tienda http://www.shana.com/es/

La compré en rebajas por sólo 2.99€!! Y quitando la textura, la falda es muy parecida a la que lleva Lorde.

La camiseta la compré en Primark hace unos años, pero siempre está en stock.

Y os vais a reir de esto, pero las botas las encontré en mi casa y como no tengo ni idea de quien es el dueño, me las he quedado! PEEERO! Hace una semana a fui a Shana, y resulta que están haciendo una gran rebaja de artículos del invierno, asió que encontré unas botas muy parecidas por sólo 10€!!

Y el collar me lo regalaron por mi cumple, así que siento no poder daros un precio.


And the result is/ Y el resultado es :

Skirt-Falda : 2,99€.

T-shirt : 3€.

Purse : Primark 7€

And boots : 10€.

We spent : 22,99€ !!


I hope you like this kind of post, and if so, let me know which celebrity you want me to recreate next. Thank you Ohana!

Espero que os haya gustado este tipo de post, y si es así decirme que famosa os gustaría que recrease en el siguiente! Gracias Ohana!