sábado, 16 de agosto de 2014

Flowers and dresses





Probably one of my favorite dresses of this summer
Probablemente uno de mis vestidos favoritos de este verano.


















So a few weeks ago I decided to do a trip with my aunt and surprise my cousin. She was going to feature in a show dancing hip hop, and she didn't know I was going to be in the public. It was such a sweet moment when she saw me and started to cry!

Anyway, here´s the outfit I wore. A skater dress (this one I got on sales at H&M, by the way BEST SALES EVER, YOU SHOULD GO TO H&M ON SALES!!) this tiny necklace and this pair of converse. An outfit, in two seconds.


Hace unas semanas decidí hacer un pequeño viaje con mi tia y darle una sorpresa a mi prima. Participaba en un espectáculo bailando hip-hop, y no sabía que yo iba a estar entre el público. Fui un momento tan dulce verla empezar a llorar cuando me vio!

De cualquier forma, aquí está el outfit que llevé puesto.Un vestido estilo skater (Este me lo compré en las rebajas de H&M, por cierto SON LAS MEJORES REBAJAS, DEBERÍAIS IR A H&M CUANDO ESTÉ EN REBAJAS!!), un colgante pequeño y unas converse. Un outfit, en dos segundos.