jueves, 11 de septiembre de 2014

Birthday weekend.




Last days of summer. Last days of short dresses, naked legs, skin free and hot days. I spent my last weekend of holidays on my village, celebrating my mum´s birthday with my family, and this is what I wore one of those days.

Últimos dias de verano. Últimos días de vestidos cortos, piernas desnudas y piel al aire libre. Pasé el último fin de semana de vacaciones en mi pueblo, celebrando el cumpleaños de mi madre con mi familia, y esto es lo que lleve uno de los días.
























(I have to post this, way to funny for letting it behind sorry )










Especial thanks to my granny, my sister and my dog for featuring this post. I love you!!

Y gracias a mi hermana, mi abuela y mi perro por aparecer en este post. Os quiero!!