martes, 9 de septiembre de 2014

september inspiration





I am on tumblr more time that I should. It helps me getting inspire for my tshirts, my paintings, my looks,etc... So here´s a collection of photos that lately has inspired me.
If you want to check out my page, click here 

Paso más tiempo en tumblr del que debería. Me ayuda a inspirarme para crear mis camisetas, mis cuadros, looks,etc... Así que he aquí os dejo la colección de fotos que últimamente me ha inspirado a mi.
Si quieres ver mi página en tumblr, haz click aquí











































I hope they inspire you too. If you want to see more photos of this kind, check out my instagram 

Espero que también os hayan inspirado. Si quieres ver más fotos de este tipo, mira mi cuenta de instagram

HAVE A NICE DAY CHICKS!