jueves, 30 de octubre de 2014

best chill-out playlist




Aloha!!! Today Im posting something a little bit different, but im so excited about it! Since music is a huge part of my life, I decided to start creating playlist depending on my mood or what I want to do while I listen to them (For example, I play this one while I paint). This is the first one of a lot that are coming. I really hope you like them, and please tell me which one was your favorite! By the way, you don't need to be register on this site for listening to the mix, so don't worry about it!!

PD: I never do this, but I want to dedicate this post to a huge music fan, with who I like to share new songs, listen to old ones, sing like a crazy kid and at the end, enjoy music with her. Thanks aunt M. (She wants to keep her privacy you know ;) I LOVE YOU!



Aloha! Hoy voy a subir un post algo diferente, pero que realmente tenía muchas ganas de crear! Ya que la música es una de mis grandes pasiones, he decidido empezar a crear listas de música dependiendo de mi estado de ánimo y que estoy haciendo mientras escucho (Por ejemplo, escucho esta cuando estoy pintando). Esta es la primera lista de las muchas que están por venir. Espero que os guste y acordaos de decirme cual canción es vuestra favorita!! Por cierto, no necesitáis estar registrados/as en la página para escuchar el mix, así que no os preocupéis por ello!!

PD: Nunca hago esto, pero quiero dedicarle este post a una gran fanática de la música, con quien me gusta compartir nuevas canciones, escuchar antiguas, cantar como una loca y, en definitiva, disfrutar de la música con ella. Gracias tia M. (Quiere mantener su privacidad, ya sabéis) TE QUIERO!!