miércoles, 8 de octubre de 2014

Late night photo obsession





Heeellooo Ohana!!! This year my college schedule settled my classes in the afternoon. Im not going to lie, for me it sucks and Im still getting use to it. Because this year is harder, more difficult and we have more classes.And I wake up super early for studying and having time for homework and stuff. So I hardly ever have time for taking photos of outfits during the day, and I started to do it at night.
I love it.
I love the way photos look, that edgy and weird and kind of old school touch they have is amazing. So Ive been asking my sister to take them almost diary, and here´s the result. Hope you like it!!



Holaa Ohana!! Este año me ha tocado el horario de universidad por la tarde. No voy a mentir, para mi apesta y todavía estoy intentando hacerme a él. Porque este año es más difícil, mas duro y tenemos más clases. Así que me levanto bastante pronto para estudiar, hacer prácticas y demás cosas. Así que rara vez tengo tiempo para tomar fotos de looks durante el día, y empecé a hacerlo por la noche.
Me encanta.
Me encanta como quedan las fotos, ese toque edgy y raro y algo de vieja escuela es increíble. Así que le he estado preguntado a mi hermana si me podía hacer fotos casi a diario, y este es el resultado. Espero que os guste!!.






















What do you think about them? Because maybe I am the weird one I don't know haahah.

¿Que os parecen? Porque quizás sea yo la rara en todo este asunto jajajaj.