10.17.2014

OOTD : Budapest- George Ezra





Hello beautiful people!! Ive been thinking about the idea of naming some of my post like music songs, because music can be a really important part of my fashion inspiration.
So a few days ago I wore this outfit, and that day after a long afternoon in college, I was arriving home and they started to play this song on the radio. I loved it.
And I decided to do an outfit inspired by it. But when I was uploading the photos, I realized this was the outfit that should go along with the song. Hope you like it!!

And don't forget to follow me on instagram!  @imaandreaa



Hola gente encantadora!! He estado dandole vueltas a la idea de titular algunos de mis post con canciones durante un tiempo, porque la música es una parte muy importante para mi inspiración en la moda. 
Así que hace un par de días llevé este outfit, y después de una larga tarde en la universidad, cuando estaba llegando a casa pusieron esta canción en la radio. Me encantó.
Decidí que quería crear un look inspirado por ella. Pero cuando estaba subiendo las fotos, me di cuenta que este es el look que debería ir con la canción. Espero que os guste!!

Y no os olvidéis de seguirme en instagram!  @imaandreaa

























Jeans : H&M
Cárdigan: Similar
Sneakers: Converse