11.07.2014

gossip- heavy cross





Again, here´s an ootd featuring a music song that comes to my mind when I see this outfit. This one is the lady version that I like to wear to college those days that I have extra time for getting ready.

Im super glad that you all liked the idea, and of course, I would love you to send me some songs that you love too!!

Hope you enjoy this post and don't forget to follow me on instagram @imaandreaa for more fashion related.


Otra vez, aquí os traigo un post con la canción que me viene a la cabeza cuando veo este outfit. Este es la versión más femenina de aquellos outfits que llevo a la universidad los días que tengo algo de tiempo extra para prepararme.
Estoy super contenta con la buena aceptación que ha tenido la idea por vuestra parte, y espero que me enviéis algunas de vuestras canciones favoritas !!

Espero que os guste el post y no os olvidéis de seguirme en instagram @imaandreaa para las fotos relacionadas con la moda.











ç






Jacket: H&M
Shirt: Shana
Scarf: Flea Market
Jeans:H&M
Bag: Lefties