domingo, 2 de noviembre de 2014

grandpa´s bday





Yesterday was the birthday of one of my favorite person in this world. I can't believe he´s already 80(Basically because he hasn't have any wrinkle in his face). Anyway, Im not going to start writing about how much I love him and how thankful I feel for having the chance of calling him grandpa, because he´s not going to read it. And because I tell him everyday.

Instead, im going to show you the outfit that I wore (I used a red bag and red lipstick, because its his favorite colour) and say HAPPY BIRTHDAY GRANDPA!! I LOVE YOU TO THE MOON AND BACK!


Ayer fue el cumple de una de mis personas favoritas en este mundo. No me puedo creer que ya tenga 80 (Básicamente porque no tiene ni una arruga en su cara). De cualquier manera, no voy a escribir acerca de lo mucho que le quiero y de lo afortunada que me siento de poder llamarle abuelo, porque no lo va a leer. Y porque ya se lo digo todos los días.

En vez de eso quiero enseñaros el outfit que llevé en su cumple (Usé un bolso rojo y un pintalabios del mismo color porque es su color favorito) y decir FELIZ CUMPLEAÑOS ABUELO!!! TE QUIERO CON LOCURA!!












Follow me on instagram @imaandreaa for more outfits and fashion related!!



Bag: Primark.
Boots: Shana.
Shorts: Pull and Bear.
Shirt: Vintage.
Jacket: Amichi
Watch: Greatgranmother´s .
Bracelets: Beach and Gifts.