11.09.2014

instagram sum up 2. 11. 2014 // 9. 11. 2014.


Aloha! I haven't done one of this post ever, but I must recognized that its one of my favorites to read in other blogs. I would love to know if you guys like this type of post because I would love to start making more! So here´s a sum up of the photos that I have upload this week to my instagram account.
For those of you who want to follow me, by clicking here you will be redirected to my instagram account


Aloha! No he hecho nunca un post de este tipo, pero tengo que reconocer que es uno de mis favoritos de leer en otros blogs. Me encantaría que me comentárais si os gustan este tipo de entradas porque a mi me encantaría hacer más! ajajajaj 
Así que aquí os dejo un resumen de las fotos que he subido esta semana a mi cuenta de instagram.

Para las que queráis seguirme, pinchando aquí iréis a mi página de instagram



Pets are the ones that no matter how was bad was your day, will put a smile on your face as soon as you arrive home and they give you so much love.

Las mascotas son aquellas que no importa lo mal que fuera tu vida te pondrá una sonrisa en la cara tan pronto como llegues a casa con todo el amor que tienen para ti.





The key.

La clave.









That day I was feeling kind of grunge. And I also have an exam, so this is the quickest outfit that I pull off. OOTD post coming soon!!

Ese día me sentía algo grunge. También tenía un examen y este es el tipo de outfit que monto más rápido. Un post de OOTD aparecerá en breves!!




Sometimes I love to play with edits programs.

A veces me encanta jugar con los editores.




This little angel helps me so much with the photos and the blog that I can't thank her enough. I love you baby.

Este pequeño angel me ayuda muchísimo con el blog y no se como agradecérselo suficiente. Te quiero pequeña.



I love this quote so much. Spread positivity. 

Me encanta esta frase. Transmite positivismo.





I love this hairstyle but after I get so many tangles!! Ufff....

Me encanta este peinado pero me crea muchísimos nudos!!...





From those fall days when the weather was perfect for taking photos at night.

Foto de aquellos días de otoño en los que hacía un tiempo perfecto para hacer fotos por la noche