miércoles, 26 de noviembre de 2014

summer memories






Aloha! Every year happens to me the same. Its almost September and Im excited for fall to come, start classes and new experiences. But when fall arrives, they are times like today that I miss summer a lot, and I go throw all summer photos. And I found this outfit, that I haven't post here. And I loved it. So why not post it now?

Thank you so much for stopping by again, and for your sweet comments that make me happy every single day!



Aloha!! Cada año me ocurre lo mismo. Es casi Septiembre y tengo muchas ganas de que llegue el otoño, las clases y las experiencias nuevas. Pero cuando realmente llega, hay días como hoy que echo bastante de menos el verano, así que me pongo a mirar fotos de esos días calurosos. Haciendo eso hoy encontré las fotos de este outfit, que no había enseñado por aquí. Uno de mis outfits favoritos. Así que, ¿Por qué no postrarlo hoy?

Muchas gracias por pasaos por el blog un día más, y por vuestros comentarios tan dulces que me hacen feliz día a día!



























Skirt: H&M
Tank top: Shana
Bag: Stradivarius
Wedges: Marypaz Shoes
Sunglasses: Ray-Ban (Vintage)
Bracelets and rings: H&M and gifts.