martes, 30 de diciembre de 2014

Christmas Eve outfit





I don’t go out on Christmas day. Its something that used to bothers me, because I wanted to go to parties with my friends, instead of going to my grand mum´s house (On Christmas Eve) and on my aunt´s house (on New Year´s Eve).
This year, opposite to last ones, its something that Im enjoying a lot. Im getting older, and Im starting to aprocchiate (apreciar) what I have, and stop comparing my life with others. 

I can go out any other day during the year. This couple of days, sing christmas carols, have fun playing cards, watch christmas movies and tell jokes with my family is my perfect plan. 

So for those of you that spend Christmas days at home, as I do, I pulled off this outfit on Christmas Eve that may inspire you for stay at home, but always stay chic.



No salgo por ahí el día de Navidad. Es algo que solía molestarme, porque quería salir de fiesta con mis amigos, en vez de pasar la Nochebuena en casa de mi abuela y la Nochevieja en casa de mi tia.
 Este año, sin embargo, es algo que realmente estoy disfrutando. Voy madurando, y aprendo a apreciar lo que tengo y a dejar de compararme con los demás.

Puedo salir por ahí cualquier otro día del año. Estos días, cantar villancicos, jugar a las cartas, ver películas de Navidad y contar chistes con mi familia es mi plan perfecto.

Así que para aquellos que como yo, paseis estos días en casa, me puse este outfit el día de Nochebuena que quizás os ayude a quedaos en casa, pero manteneos chic al mismo tiempo.