12.22.2014

Ideas para regalar // Gift ideas : Moana by Andrea




Aloha everyone!! Today I bring you a very special post, because is more personal than usual and because I share a new project, that Ive working on for a while, but I never talked about it here in the blog.


Aloha a tod@s!! Hoy os traigo un post muy especial, porque es más personal de lo habitual y porque comparto un proyecto nuevo, en el que llevo trabajando un tiempo, pero del que nunca os he hablado por aquí.




Moana by Andrea is my online gallery where you can see all my draws, from the newest ones to those that are almost 3 years old. All of them are original pieces, drawing by hand, and there won't be any copies of them. I don't have a define style. I like to work all the techniques and I paint wherever comes to my mind that moment. I don't care if its a flower or a portrait (Of course the result is not the same hahahahah)

I draw those things that inspire me. I draw what seems to be different, interesting, or catches my attention. Or I simply draw for letting go a feeling, and thats why something I don't finish my work, because the inspiration stays as long as the feeling does, and sometimes that´s not enough for finish it.





So after months of working, I finally finish the webpage. Of course, its still kind of empty and there´s a lot of things that will be up there in a future. Just give me time for make that possible.

I waited a little for uploading this post, because I wanted it up same time that Christmas time. I think we all love this holidays, but sometimes they can get a little stressful because all the gift´s shopping we have to do. So that´s why I wanted to offer an alternative to the typical pijama, book or favorite cd of the person we are going to gift. Let´s be honest, Who doesn't love receive art as a gift? Who doestn love getting an original draw, unique and most important, that no one is going to have except you? I raise both hand without a doubt.

Apart of that, I probably have waited more that I should for uploading this post, and a lot of you have already done the Christmas shopping mission. In that case, you can bring me a gift, and share the link of the page Moana by Andrea with those that you know like art. Or not, but the know people that love art. Or maybe that people don't but they know people that love art. At this point, I think we have all decided its better to share it with everyone we know hahaha.

Since it isn't an online store, you can't buy draws directly from it. So if you are interested in any of the items, please contact me filling the formulary that you will find in the web.

If you stop by, please let me know which one was your favorite draw, it would make me more than happy!!!


Big kiss for you, family, and if I don't upload anything before the 24th, MERRY CHRISTMAS EVERYONE!!!!!!







Moana by Andrea es mi "galería" web donde podéis ver todos mis dibujos, tanto los más recientes como algunos que tienen casi 3 años. Todos ellos son originales, pintados a mano, y no se harán copias de ninguno. No tengo todavía un estilo definido. Me gusta trabajar todas las técnicas y pinto lo primero que me viene a la cabeza. Me da igual si es una flor o un retrato (Claro está que el resultado no es el mismo jajajaj).

Pinto aquello que me inspira. Pinto aquello que me parece diferente, interesante, o que atrae mi atención. O pinto simplemente para desahogar un sentimiento, por lo que muchas veces puede ser algo poco nítido o que no finalizo, porque la inspiración no dura lo suficiente para terminarlo.




Así que tras meses de trabajo, por fin logré montar la página. Por supuesto, todavía está algo vacía y falta mucho por subir, pero darme un poquito de tiempo y cada vez habrá más láminas disponibles. 

He esperado un poquito para subir este post, porque quería que coincidiera con mi época favorita del año: Las navidades. Creo que son fechas que nos encantan, pero general algo de estrés por el tema de que regalar y cuando comprarlo. Por ello, os quiero ofrecer una alternativa al típico pijama, el libro o el cd del artista favorito de la persona que va a recibir el regalo. Y es que, ¿A quien no le gusta recibir arte como regalo? ¿A quién no le gusta que le regalen un dibujo original, único, y que sepa que nadie más va a tener? Aquí una servidora levanta las dos manos sin pensarlo.

Por otro lado, quizás haya esperado demasiado para subir esta entrada, y muchos ya hayáis comprado los regalos. Podéis entonces hacerme uno a mi, y compartir el link de la página Moana by Andrea con todos aquellos que conozcáis y que sepáis que el arte es algo que les gusta. O no, pero que tengan conocidos que si. O que los conocidos tengan conocidos que sí. Mejor compartirlo con toda la gente que podáis, para ahorrarnos disgustos jajajaj.

Dado que no es una tienda online, sólo una página de exposición, así que si os interesa alguno de los dibujos, os podéis poner en contacto conmigo rellenando el formulario disponible en la página.

Si os pasáis, dejarme en los comentarios cual ha sido vuestro dibujo favorito, me haría muchísima ilusión!!!!

Un beso muy grande familia, y si esta es la última entrada antes del 24, FELIZ NAVIDAD!!!!!