domingo, 14 de diciembre de 2014

the nude cape






Aloha! Im must say that now, looking at the photos of this look, I realize I look super short with this outfit! hahahaa. But this cape was a gift from my granny (I think it has 25 years or something like that) and I love the elegance on it. Its super warm also, and comfy as hell! Feels like you are wearing a blanket outside, and I loooove that feeling. So yeah, a 10 for this cape and a 100 for my granny and her amazing gift!!!



Aloha!! Debo reconocer que ahora, mirando las fotos de este look, me he dado cuenta que con este outfit parezco super pequeñita! jaajjajaaj Pero esta "capa" fue un regalos e mi abuela (creo que ella la tuvo durante 25 años o algo así) y me encanta la elegancia que transmite. También es super calentita, y comodísima! Parece que llevo una manta encima por la calle, y me encanta esa sensación. Así que un 10 por la capa y un 100 a mi abuela por este increíble regalo!!