viernes, 2 de enero de 2015

Little details.






Aloha family. Today im more than excited, because not only I bring you the first post of 2015, but also is  a very special post that could be possible thanks to all of you that visit my blog each day. Im not going to lie, I love doing collaborations with companies. It gives me the opportunity of showing you new products, develop my creativity in new content and get to know my blog a little more.

So this couple of months Ive been working with a few companies that sent me some products. Two of them are handmade jewelry, which are my favorite ones, because they are unique and most of the time more durable. The other one is a huge online store, that sell really cute things and really cheap too. So if you want to check the whole photoshoot, just click the keep reading bottom!


Hoy estoy más que emocionada, porque no sólo os traigo el primer post de 2015, sino que también es post super especial que es posible gracias a las visitas que realizáis a mi blog cada día. No voy a mentir, me encanta hacer colaboraciones con empresas. Me dan la oportunidad de enseñaos nuevos productos, de desarrollar mi creatividad con contenido nuevo y dar a conocer mi blog un poco más.

Así que desde hace un par de meses he estado trabajando con algunas empresas que me han ido enviando algunos productos. Dos de ellas son bisutería artesanal, mi favorita, porque son piezas únicas y normalmente más duraderas que las normales. La otra es una gran tienda online, que vende cosas super monas y también muy baratas. Así que si quieres ver el photoshoot entero, pulsa el botón de keep reading!!











 Lovely rings. A few years ago I used to also make and sell this kind of rings, so when they arrived I remembered how much I used to enjoy making them. Also, I love their size, because easy to wear with almost every outfit, like an everyday jewelry. If you want to check out more of this lovely rings, her instagram is @pulsaras.

Unos anillos divinos.Hace unos años solía hacer y vender estos anillos, así que cuando llegaron recordé lo mucho que me gustaba hacerlos. También, e encanta el tamaño que tienen, porque es sencillo ponérselos cada día, como esos accesorios que llevas casi con cada outfit.
Si quieres ver más anillos maravillosos, su instagram es @pulsaras






 I dont have words for describing my love for this bracelet. The lady that made it didn’t know my passion with the sea, and when she sent me the piece, I was fascinated about how she catched my personality and transformed into a bracelet. I can’t take it off.
If you want to check out more of her pieces, her instagram is @triutrend and her Facebook page: Triu Trend.

No tengo palabras para describir mi amor hacia esta pulsera. La mujer que me la hizo no sabía mi pasión por el mar, y cuando me envió la pulsera, me quedé fascinada por como había captado mi personalidad y la había transformado en una pulsera. No me la puedo quitar.
Si quieres echarle un vistazo a más piezas de esta artistaza, su instagram es @triutrend y su página de Facebook: Triu Trend.














 Right now, I don’t like spending a lot on jewelry, because I don’t have an specific style, so I change my taste almost every month in this field. So this is a great alternative for being on trend, but without spending a lot. If you want to check out more of this amazing pieces, click in the name to get redirect to the store: BornPrettyStore


Ahora mismo, todavía no tengo un estilo definido en lo que a accesorios se refiere, así que cambio mis gustos casi cada mes. Por ello, esta tienda es una alternativa genial para mantenerse a la moda pero sin gastar mucho dinero. Si quieres ver más de estas piezas, haz click en el nombre para ir redireccionado a la página: BornPrettyStore