domingo, 8 de febrero de 2015

music vibes. 8.02.2015




Hello everyone! So I spent most of the morning working on reorganized my room, cleaning it, trying to keep it clear, because having my space clean helps me focusing in other stuffs. So while I was working on that, I decided to listen new music, artist that I haven't listen in a long time,etc... And I realize I was enjoying a lot this time because of the vibes that music was giving me. So, why not share with you? Here is, today´s music vibes, hope you find some treasure here!



Hola a todos!! He pasado la mayor parte de la mañana reorganizando la habitación, limpiándola, tratando de mantenerla despejada, porque tener mi espacio ordenado me ayuda a centrarme en otras cosas. Así que mientras estaba trabajando en ello, he decidido escuchar nueva música, algunos artistas que hacía bastante que no escuchaba, etc... Y me he dado cuenta de que estaba disfrutando mucho limpiando por las vibraciones que esta música me transmitía. Así que, ¿Por qué no compartirla con vosotros? Aquí esta, mis vibraciones musicales de hoy, espero que encontréis algún tesoro entre ellas!






"The XX- Intro"



"Zella Day- Sweet Ophelia"




"Florrie- Give me your love"



"Florence and the Machine- Dogs days are over"




"Local Natives- Airplanes"




"The Weeknd- Earned it"




"Lorde- Ribs"



"Sky Ferreira- You´re not the only one"




"The war on drugs- Red eyes"