lunes, 2 de febrero de 2015

pale pink on me





Aloha everyone! I have a thing for editing photos. As I done with this ones. The colours of the clothes are exactly the same, I only play with the background a little, and I think the final result is pretty cool. So here´s one of the outfits that Ive wore a lot lately. What is your go-to outfit?
By the way, thank you so much for those that wish me luck for my exams in my last post. You guys rock!!
PD: Ive finished them last week, so Im back and with more energy than ever!

Aloha a todos! Hay algo que me encanta de las fotos editadas. Como vais a ver en estas. Los colores de las prendas son iguales que en la vida real, solamente jugué con el fondo un poco, y creo que el resultado genial es bastante guau. Así que os enseño así uno de los outfits que más me he puesto últimamente. ¿Cual es tu outfit predilecto?
Por cierto, muchísimas gracias a aquell@s que me deseasteis suerte para mis exámes. Sois lo mejor!!
PD: Acabé los exámenes la semana pasada, así que estoy de vuelta y con más energía que nunca!






Sweater: Shana.
Jeans: Forever21
Boots: Deichmann
Bag: Primark