jueves, 19 de febrero de 2015

the rock band tshirt




Am I the only one that found super hard to find a rock band t-shirt for a decent price? Because Im still on the search for one of my favorite band (which is ACDC, in case you were wondering I actually listen to rock music, especially in the car, thats my "im a rockstar moment" hahah). I found this one lost in a rack sale on Primark, and as soon as I found it, I knew it needed a ootd place in my blog. 

Hope you like it!!!


¿Soy la única a la que le ha costado muchísimo encontrar una camiseta de una banda de rock por un precio razonable? Porque todavía estoy en la búsqueda de una de mi banda favorita (Que es ACDC, para los que os lo estéis preguntando sí escucho música rock, especialmente en el coche, donde tengo mi momento "soy una estrella del rock" jjajaja). Encontré esta en concreto en un perchero de rebajas de Primark, y en ese mismo instante supe que necesitaba un lugar de ootd en mi blog.

Espero que os guste!!

















Leather Jacket: Vintage (It was from my aunt)
Flannel: Vintage too (sorry, I have a thing for vintage pieces)
T-shirt: Primark.
Trousers: H&M
Booties: Deichmann