2.25.2015

wws - white wide sweater




I love big chunky sweaters. If you been following me for a while, you would know that, because I pair them with everything: skirts, leggings, jeans, and my favorite, dresses. So I saw this one on the H&M sales, and get I saw that it was only 5 euros, I knew this was going directly to my closet. Since its a chunky piece, but plain, I decided to add a touch with some leather trousers, keep it simple with black platforms slippers (i don't know if this is the name for this kind of shoes, please let me know in the comments) and add one of my favorite boho necklace. After taking the photos I realized it was a bit dangerous, because the necklace was going to destroy the sweater, putting out the thread, so I change it for the big scarf that you saw in this post. Hope you like this!!

Me encantan los jerseys enormes. Si me lleváis siguiendo durante un tiempo, sabréis que me encantan y que me los pongo con todo: falda, leggings, vaqueros, y mi favorito, vestidos. Así que cuando vi este en las rebajas de H&M por 5 euros, sabía que iba directo a mi armario. Dado que es una pieza protagonista, pero simple, decidí darle un toque más con unos pantalones de cuero negros, mantenerlo sencillo con unas bambas negras de plataforma (No sé el nombre de este tipo de zapato, por lo que si alguna lo sabe por favor dejármelo en comentarios) y añadí uno de mis collares favoritos boho. Después de hacer las fotos, me di cuenta de que podía ser un poco peligroso ya que el collar podía engancharse con los hilos del jersey y destrozarlo, así que lo cambién por esta gran bufanda que vistéis en este post. Espero que os guste!!!













Sweater: H&M
Trousers: H&M
Shoes: Primark.
Necklace: Claire´s