3.03.2015

not without my Manuela.




Aloha everyone! So this past Sunday the weather was super nice, and I couldn't past the chance of taking some photos with my new manuela (which is the scarf that im wearing) that was sent to me from Atelier del Revés. Im super excited to share with you a little bit about this store, how this scarfs are made (handmade of course) and the photos that we took with it, because it turned out like a spring day, and I can't wait for warmer weather to arrive!!



 Aloha a todos!! Este Domingo el tiempo fue muy bueno, así que no pude pasar la oportunidad de hacer unas cuantas fotos con mi nueva manuela (El pañuelo que llevo puesto) que me fue enviado por Atelier Del Revés. Estoy muy emocionada por compartir con vosotros un poco de la historia de esta tienda, cómo se hacen las bufandas (por supuesto a mano) y las fotos que hice, porque parecen de un día de primavera, y no puedo esperar a que el tiempo cálido llegue!!!























Atelier del Revés is a spanish online store (it also sells in physics stores in Barcelona and Zaragoza) that sells scarfs, called Manuelas. All of their products are made handmade, and the bottoms, which can be vintage, are selected specifically for each product. All of this sums up in a product made with love and a lot of work, unique and at least I can't take it off.

You should take a look at their online wrote. I recommend this form the bottom of my heart, not because this is a collaboration, because as you know I will always give my honest opinion, but because I totally believe in the spirit of this brand.
I think is super important to support small nationals stores, because is a really good inversion, specially from this store, and you will get a high quality product that will last forever!

I leave you down here all the links for you to check out them, have a great day!!

Atelier del Revés es una tienda española online (también vende en tiendas físicas en Barcelona y Zaragoza) que vende bufandas, a las que llaman Manuelas, y capas. Todos los productos están hechos a mano, los botones, algunos de ellos vintage, elegidos específicamente para cada modelo de pañuelo. Todo esto no puede acabar de otra forma que con un producto hecho con cariño y esmero, único, y que al menos yo no soy capaz de quitarme. 

Tenéis que echar un vistazo a la página web, de verdad. Recomiendo esta tienda de corazón, ya que como siempre digo, doy mi opinión honesta de todos los productos que me envían, independientemente de que sean de forma gratuita o no, y creo firmemente en el espíritu de esta marca.
Me parece super importante apoyar a las pequeñas empresas nacionales, y creo que es una inversión perfecta la compra de cualquier producto de Atelier Del Revés, porque se les ve de muy buena calidad y muy duraderos.

Aquí os dejo sus links por si queréis echar un vistazo:






Instagram: @atelierdelreves