4.10.2015

Friday video recommendation

Aloha guys! Finally, its Friday!! Today im super excited, because after classes im going with my two lovely friends to a mexican restaurant for dinner. (I hope it will be better than the last one I went to, I got kind of disappointed with the food).

Anyway, I was looking at old posts, and I realized I haven't upload a friday video recommendation for a while.
I have a few videos in my playlist that inspire me so much that every time I watch them, a new idea, feeling, emotion, comes to me. So today I wanted to share one of them with you. The girl that appears in the video has such a beautiful aura, that every time I watch this or go to her online shop (she makes jewelry with natural rocks, and as soon as I will earn money enough from a job, I will buy myself one of her pieces) I feel calm and content, I don't know why.

I love how she talks about Mother Nature, how she protects, embrace and loves her. Sometimes I found myself wishing I could see the world the way she does. But of course, life is a journey about growing, learning about our experiences and about ourselves. I will never see the world as she does, but I hope I find my own way sometime in a future.
So I hope you enjoy it as much as I do, and as I always say, please feel fry to leave any video recommendation (I don't care about the subject, I only care about the creativity behind it and what transmit me)

HAPPY FRIDAY!!!


Aloha gente!! Por fin es Viernes!! Hoy estoy muy contenta, ya que después de clase voy a un mejicano con dos amigas a cenar (Espero que la comida sea mejor que la del último mejicano al que fui, que no me gustó nada)

Estaba mirando entre post antiguos, y me he dado cuenta de que hacía tiempo que no hacia un Friday Video Recommendation.
Hay un par de videos en mi lista de reproducción que me inspiran muchísimo cada vez que los veo. Una nueva idea, una sensación o una emoción me pasa por la cabeza. Así que hoy quería compartir uno de ellos con vosotros. La chica que aparece en el video tiene un aura preciosa, y cada vez que veo este video o visito su tienda online (Realiza joyería con alhajas naturales, así que tan pronto como consiga un sueldo suficiente, me haré con alguna de sus piezas) me siento calmada y contenta, y ni siquiera se por qué.

Me encanta como habla de la Madre Naturaleza, como la protege, la abraza y quiere. A veces me sorprendo a mi misma deseando ver el mundo en la manera que ella lo hace. Pero por supuesto, la vida es un viaje sobre crecer, aprender de nuestras experiencias y sobre nosotros mismos. Nunca veré el mundo como ella lo hace, pero espero descubrir mi propia manera de verlo en un futuro.

Espero que os guste el video tanto como me gustó a mi, y como siempre digo, sentíos libres de dejar cualquier recomendación en los comentarios, no me importa sobre qué trate, sino lo que me transmita y la creatividad que haya detrás de él.

FELIZ VIERNES!!







Bonus: I found also the interview that Free People ( my favorite online store ever, I can't afford their prices but they inspired me to create my own clothes, isn't that great?) did with her, so click here if you want to read more about her. I truly recommend it.

Bonus: He encontrado la entrevista que Free People (my tienda online favorita, no me puedo permitir comprarme nada pero me han inspirado a crearme mi propia ropa, ¿No es genial?) le hizo, así que hacer click aquí si queréis saber más sobre ella. Realmente os lo recomiendo.