4.09.2015

my new treasure




Aloha guys!! As I promise yesterday, here´s yesterday´s look (too much yesterday in just one sentence).

So every time my aunt cleans her closet, before throwing the clothes, she put them in a bag and bring them to me. And is one of the things that can cheer me up the most. Seriously, she has such an awesome vintage pieces that every time one of those bags appears in my house, I get so excited I can't contain myself. Last week, the bag contained this jacket. Isn't the coolest vintage jacket you have ever seen? It is for me.

This jacket makes me think about the 90s, so I decided to create a look involving some of the trend of that period (scrunchies, converse,etc...). I hope it does inspire you, and have a great day!!



Aloha gente!! Como os prometí ayer, aquí está el outfit que llevé ayer (demasiado ayer en una misma frase no?)

Cada vez que mi tia limpia el armario, antes de tirar la ropa, la mete en una bolsa y me la envía. Y es una de las cosas que más me pueden alegrar el día. En serio, tiene unas piezas vintage tan chulas que cada vez que veo aparecer una de esas bolsas por mi casa me pongo como loca. La semana pasada, la bolsa contenía esta chaqueta vaquera. ¿No es la cazadora vaquera vintage más chula que hayáis visto? Lo es al menos para mi.

Esta chaqueta me hace pensar en los 90, por lo que decidí crear un outfit que llevara varias prendas de ese período (el coletero de tela, las converse,etc...) Espero que os inspire y que tengáis un buen día!!

















Shirt: H&M
Jeans: H&M
Bag: H&M 
(seems to be a total look from H&m hahahah)
Shoes: Converse
Jacket: Vintage