5.31.2015

freedom





I can't believe im finally writing this post. In fact, I still don't believe it. Exams are finally over (for now, because some of them were so difficult I don't really know if I passed them or not. I truly really hope its the first option) which means summer has already started for me and Im back on track.

No me puedo creer que finalmente esté escribiendo esto. De hecho, no lo creo. Los exámenes por fin han terminado (De momento, ya que algunos fueron tan difíciles que no sé si los he aprobado o no. Realmente espero que sea la primera opción) lo que significa que estoy de vuelta por aquí.





Im not going to lie. This is my first weekend of freedom and things haven't exactly going as planned. But I decided to look at it like "the weekend of rest and not doing anything", so I will start tomorrow working on some cool stuffs.

As for today, I went to the Book´s Fair here in Madrid, and even tho I didn't had the chance to buy any book, I had a really good time. (And im planning on going tomorrow to the mall and get some books on sale in one of my favorite books shops. Books on sale are the best thing ever, because is something you weren't looking for, so you never know what to expect).

So I decided to take a few pictures today and show them to you guys. I truly hope this week things start to work out as I want to. At least, im almost sure I will be active here again, so I will keep you updated about everything!!

And the ps of the day: Please recommend me your favorite songs, I really want to listen to new music!






No voy a mentir. Este primer fin de semana de libertad no ha ido como yo esperaba. Así que me lo tomo con "El fin de semana de relajarme y no hacer nada", y espero poder empezar esta semana a trabajar en algunos proyectos muy chulos.

Hablando del día de hoy, he ido a la Feria del Libro aquí en Madrid, y aunque no he tenido la oportunidad de comprar ningún libro, lo he pasado bastante bien (Y estoy pensando en acercarme mañana al centro comercial y comprarme algunos libros de rebajas en una de mis librerías favoritas. Los libros de rebajas son lo mejor, ya que como no es algo que fueses buscando, nunca sabes que esperar de ellos).

Así que hoy he hecho algunas fotos y me apetece compartirlas con vosotros. Realmente espero que esta semana las cosas finalmente empiecen a funcionar como quiero. Por lo menos sé casi seguro que vuelvo a estar activa por aquí, así que os mantendré informados de todo!

Y el ps del día: Porfa recomendarme vuestras canciones favoritas, me apetece un montón escuchar nueva música!