martes, 2 de junio de 2015

baby boy





Aloha everyone!! Today has been a weird day. I went out last night with a few friends, and we arrive at my friend´s house at like 8am.(Which is where I was staying for sleeping) So I basically spent the whole morning sleeping, which is something that I hate. But im recovering now, and getting back on track. So there´s no better way to do that than actually uploading a new post. 

This photos were taken a long time ago, but since exams came, I didn't have the time for showing them to you. I love this my little buddy with all my soul, so Im sorry but you will see him a lot here hahahah

Have a great day!

Aloha a todos!! Hoy ha sido un día raro. Ayer por la noche salí con un grupo de amigos y llegamos a casa de mi amiga a las 8 de la mañana (Casa en la que me quedaba a dormir) Así que me he pasado casi toda la mañana durmiendo, que es algo que odio. Pero ahora ya estoy recuperándome y haciendo cosillas de nuevo. Y no hay mejor forma de volver a estar activa que escribiendo un post.

Estas fotos fueron tomadas hace tiempo, pero como llegaron los exámenes no tuve un momento para enseñaroslas. Quiero a mi pequeño compi con todo mi corazón, así que lo siento pero va a aparecer un montón por aquí! jajajaaj

Que tengáis un buen día!

















Bonus photo: Sometimes we talk too.
Foto bonus: A veces hablamos y todo.