miércoles, 10 de junio de 2015

english cottage



The weather is crazy. I took this photo like 3 hours ago, and one hour later it started to rain like crazy. And the best part is that I let the windows of my bathroom and room open, so I could easily organized a pool party there, since water came into the house... This are the type of things that only happen to me...

Anyway, summer is closer and closer!! So today I wanted to dress up a little and since I had to run some errands for my mum, this is the outfit I putted together. Hope you like it and have an amazing day!!


El tiempo está loco. Hice estas fotos hace unas 3 horas, y una hora más tarde empezó a llover a mares. Y la mejor parte es que dejé las ventanas de mi cuarto de baño y de mi habitación abiertas, así que cuando llegué podía montar una fiesta en la piscina que me he encontrado allí... Y este es el tipo de cosas que sólo me pasan a mi.

De cualquier forma, el verano cada vez está más cerca!! Así que hoy quería arreglarme un poquito, y aprovechando que tenía que hacerle un par de recados a mi madre, este es el conjunto que he decidido ponerme. Espero que os guste y que tengáis un día genial!!!

















Hat: Pimkie
Dress: Aliexpress
Bag and shoes: Primark.