sábado, 11 de julio de 2015

exploring around





Finally, the last post from outfits in Portugal. I still want to do one with the photos I took in Lisboa, because I think we explored the "other side" of this beautiful city, so we get really interesting photos there. But that one may took more time than this ones, because I want to get really creative with those photos, and I still need to find which program use (Leave any recommendation please!) and learn how to use it. 

Finalmente, el último post sobre outfits en Portugal. Todavía quiero hacer uno con las fotos que hice en Lisboa, porque creo que exploramos el "otro lado" de esta preciosa ciudad, así que conseguimos fotos realmente interesantes allí. Pero ese post quizás me lleve más tiempo que estos, porque quiero ser realmente creativa con esas fotos, y todavía necesito encontrar un programa que usar (Dejarme recomendaciones en los comentarios porfi!) y aprender cómo usarlo.





I find quite funny this outfit, since I wore a shirt more appropriate for a day in the beach, but instead of going to the beach, we decided to explore a castle that day and I do not know why I thought this would be the perfect outfit for that? Anyway, here are some pictures from that day. I love them, they hide great memories for me :)

Have a great day Ohana!!

Encuentro bastante divertido este outfit, ya que la camisa es más apropiada para la playa y en vez de ir a la playa, ese día decidimos explorar un castillo y no sé por qué pensé que este sería el outfit ideal para ello! De cualquier forma, aquí están las fotos de aquel días. Me encantan porque esconden recuerdos geniales para mí.

Que tengáis un día genial Ohana!!