jueves, 16 de julio de 2015

golden moments.



This post is dedicated to all of those photos that never see the light in the blog, because they aren't related to the post theme. But they are beautiful and should have a spot in this blog too. No more words from here, just a little info about every photo at the bottom of them. Hope you like them!!

Este post está dedicado a todas esas fotos que nunca ven la luz en este blog, porque no están relacionadas con el tema del post. Pero son preciosas y necesitan tener su espacio en este blog también. No más palabras desde aquí, sólo una pequeña información sobre cada foto al pie de ellas. Espero que os gusten!!!





I was arriving from for a walk and my neighbor was prunning the roses. So she give me one without knowing that gifting me flowers is one of my favorite things in the world. A happy hippy child again!

Estaba llegando a casa de vuelta de un paseo y mi vecina estaba podando las rosas. Así que me dio una de ellas sin saber que regalarme flores es una de las cosas que más me gustan en el mundo!!




I was coming back home from the bus station after spending a great day in the city, and I saw this amazing field of lavands. I couldn't resist but take this awesome shoot. 

Volvía a casa desde la parada de autobús tras pasar un día genial en la ciudad y vi este campo de lavandas. No pude resistirme a sacar la foto.



My mum surprised me on my birthday ( 15 April, almost 3 months ago hahaha) and invited me to this amazing breakfast. I was the happiest girl in that moment.

My madre me sorprendió el día de mi cumpleaños (15 Abril, hace casi 3 meses jajaaj) y me invitó a este increíble desayuno, Fui la chica más feliz en aquel momento.




Instant taken by my sister while I was practicing with my camera on taken really close photos.

Instante capturado por mi hermana mientras practicaba con mi cámara tomando fotos con un zoom enorme.


A few months ago, still spring weather. I was in my uncles´house in the mountains and my uncle prepared me this amazing tea. I sit, relax and forget about all the college stress. It was a very amazing afternoon.

Hace un par de meses, todavía en primavera. Estaba en casa de mis tíos en la sierra y mi tío me preparó este increíble té. Me senté, me relajé, y olvidé todo el estrés que me producía la universidad en esos momentos. Fue una tarde genial.



While sunbathing with one of my best friends, I decided to take this photo. I dont know what it its that I find it fascinating. Maybe its because it does hide the perfect definition of a summer day with friend on the pool. Or its just me who does this things?

Mientras tomaba el sol con una amiga, decidí hacer esta foto. No sé que encuentro tan fascinante sobre ella. Quizás sea porque es la definición ideal de un día de verano con amigos en la piscina. ¿O soy simplemente yo la que hace estas cosas?