7.06.2015

i dont want to take them off.



Finally. Here is. The moment we all waited for. Photos from Portugal. The truth is that I took so many photos that scrolling through them, selecting the good ones, editing them,etc... was too much work for me and I was too lazy the first few days after holidays. I think deep inside that´s the reason it took me so long to actually start working with them. But I did it!! So I wanted to start with my favorite outfit I wore there, basically because the pants. OMG this pants. They are the comfiest thing ever. Soft, wide, and fresh. Everything you could ask for. Plus my mum took some really good photos with them on. From someone I had to inherit my photography passion right?

In upcoming post I will share some other photos she took. Actually, she is amazing. Even one friend called me and told me : Hey, that bridge photo you uploaded on instagram, is amazing! And I said: My mum work, not mine (If you want to check more photos, my instagram is @iamaandreaa )


Finalmente. Aquí está. El momento que todos esperábamos. Fotos de Portugal. La verdad es que hice tantas fotos que verlas una a una, seleccionar las buenas, editarlas,etc... era demasiado trabajo para mí y yo volví un poco vaga de las vacaciones. En el fondo creo que esa es la razón por la que me ha costado tanto empezar a trabajar con ellas. Pero lo hice!! Así que quiero empezar enseñando mi look favorito que llevé, principalmente por estos pantalones. AY DIOS estos pantalones. Son lo más cómodo del mundo. Suaves, amplios y fresquitos. Todo lo que puedes pedir para verano. Además de que mi madre hizo unas fotos muy chulas con este look. ¿De alguien tenía que heredar mi pasión por la fotografía no?

En próximos posts enseñaré otras fotos que hizo. Realmente es increíble. Incluso un amigo me llamó y me dijo : Oye, esa foto que has subido del puente en instagram es genial! Y yo le tuve que confesar que no era mía, sino de mi madre. (Si queréis ver más, mi instagram es @iamaandreaa )



























Thirt: Lefties.
Pants: Primark
Sneakers: Converse
Bag: Primark.


Today Im spending my morning with my sister, taking pictures for the blog, cleaning the house, buying bread for eating, going for a walk with our dog and we probably go swimming before eating too. Seems like a cool morning to me! As far as the afternoon goes, I dont really know what Im going to do, I guess painting a pillow, working on the online store and sunbathing a little? We will see. Have a nice day people!!!

Voy a pasar la mañana con mi hermana, haciendo fotos para el blog, limpiando la casa, comprando el pan, yendo a pasear al perro y probablemente iremos a nadar también antes de comer. Parece que va a ser una muy buena mañana!! Hablando de la tarde, no se realmente que voy a hacer. Imagino que pintar una almohada, trabajar en la tienda online y... tomar el sol un poco? Ya veremos. Que tengáis un buen día gente!!