7.07.2015

life is good!



So far this July life is treating me so well I cant complain about anything. Everyday I have the chance of taking photos for the blog, keep working on it, workout, sunbathe, swim and meet my friends. Isn't that the perfect definition of summer?


Este mes de Julio me está tratando tan bien que no me puedo quejar de nada. Cada día tengo la oportunidad de hacer fotos para el blog, continuar trabajando en él, hacer deporte, tomar el sol, nadar y quedar con amigos. ¿No es esta la definición de un verano perfecto?









Today I bring you another post about Portugal. Oh, how much I miss that place... People was so nice, the weather was great and the beaches super peaceful and clean! So I wanted to show you what I would usually wear for the beach: A pair of shorts, white tshirt and a kimono made by me. I love kimonos too much!!

Talking now about today, this morning I took photos of really cute outfits, when for a walk in the field with my dog, sister and grandpa and then when to the pool with them, except for the dog and now with my granny too hahahah.

This afternoon I will blogging, keep working on my pillow (I promise I will show you the final result!) , then visiting the dentist and meeting a friend for dinner. Oh summer, I LOVE YOUU!!!



Hoy os traigo otro post sobre Portugal. Ay, como echo de menos ese lugar... La gente fue muy agradable, el tiempo genial y las playas súper tranquilas y limpias! Así que quería enseñaros aquello que solía llevar a la playa: unos shorts, una camiseta blanca y un kimono hecho por mí. Me encantan los kimonos!!

Hablndo de hoy, esta mañana hice algunas fotos de looks muy chulos, fui a dar una vuelta por el campo con mi perro, mi hermana y mi abuelo, y luego fui a la piscina con ellos, a excepción del perrito y añadiendo a mi abuela jajajajaj.

Esta tarde continuaré trabajando en el blog, seguiré pintando el cojín (Prometo enseñarlo tan pronto como acabe con el), después haré una visita al dentista y quedaré con una amiga para cenar. Oh verano, CUANTO TE QUIERO!!!










Song recommended for listening while reading this post: Constant Muse- Denison Witmer.
Canción recomendada para escuchar mientras se lee este post: Constant Muse- Denison Witmer.