8.03.2015

new me.



Aloha everyone!! Im back. Im back from the adventure of my life. I talked about it in some post that I left prepared to be uploaded while I was gone, but apparently I did something wrong because when I came back those post were still in the "non uploaded" folder. So I will be uploading them this week, dont worry.

Aloha a todos!! Estoy de vuelta. Estoy de vuelta de la aventura de mi vida. Hablé sobre ello en algunos post que dejé programados para que se subieran mientras yo no estaba, pero parece ser que hice algo mal porque cuando volví seguían en la carpeta de borradores. Así que los iré subiendo esta semana, no preocuparse!


So for those of you who dont know, Ive been traveling though Europe for seventeen days with 6 of the nicest guys I know. We went to Stockholm, Copenhaguen, Berlin, Prague, Budapest, Wien, Venezie, Fiorence and Rome. And all of that (except leaving and arriving to our country, which was by plain) we did it by train. It was an unique experience that I think everyone should do once in their lifetime. Im not planning on doing it again, since I think repeating it would make lose the magic of the first journey, but I couldn't feel happier and more grateful for had have the chance of doing it.

Así que para aquellos que no lo sepáis, he estado viajando por Europa durante diecisiete con seis de los mejores chicos que conozco. Fuimos a Estocolmo, Copenhague, Berlin, Praga, Budapest, Viena, Venecia, Florencia y Roma. Y todo (excepto salir y llegar a nuestra ciudad, que no hicimos en avión) se hizo en trenes. Fue una experiencia única que creo que todo el mundo debería vivir una vez en su vida. No planeo volver a hacerlo, ya que creo que repetirlo haría que el primer viaje perdiese la magia , pero no puedo sentirme más feliz y agradecida de haber tenido la oportunidad de haberlo hecho. 

Since we visited 6 different countries and there´s plenty of photos of each place, Im kind of overwhelmed with all the content I have. Therefore it will take some time to upload everything, plus I want to work on my edit skills with them and make them different. You will see what I have in mind. 

Dado que visitamos 6 países distintos y que hay mogollón de fotos de cada sitio, estoy un poco abrumada con todas las fotos que tengo. Por ello me llevara un poco subirlo todo, además de que quiero trabajar en la edición de las fotos y hacerlas diferentes. Ya veréis lo que tengo en mente.



For today´s post, I want to show you some photos that my sister took before leaving, those that I left prepared but didn't want to see the light (apparently). Lately Im really into the whole nature´s vibes in my outfits, so I hope you dont get tired with this kind of photos hahahaha.

Para el post de hoy, quiero enseñaros algunas fotos que me hizo mi hermana antes de irme, esas que dejé preparadas pero que no querían ver la luz (aparentemente). Últimamente estoy un poco obsesionada con incluir la naturaleza en las fotos de mis outfits, asñi que espero que no os canséis de este tipo de fotos jajajajaj


















And my photographer, best friend and sister :)
Y mi fotógrafa, mejor amiga y hermana :)

Have a great day and enjoy your summer!!!

Tened un día genial y disfrutar del verano!!