7.09.2015

stop I want some photos here



This is it, less than a week for my adventure. I told you that Im working extra hard this days on the blog, getting a tun of photos and post done, but I didn't told you the reason why Im doing this. And the reason is that Im taking a plane next Tuesday to Sweden, and from them traveling Europe in a train with a tun of friends,a backpack and my camera ready to document this amazing experience. Im excited and scared and nervous, but the most important thing is that Im really really happy. So in last than a week I will be leaving and I won't come back home until August first. OH GOSH, IM GETTING NERVOUS WRITING THIS!!

Ya está, menos de una semana para mi aventura. Os conté que estaba trabajando más duro estos días en el blog, haciendo un montón de fotos y post, pero no dije la razón de por qué lo estoy haciendo. Y es que el próximo Martes cojo un avión a Suecia y de allí viajaré por toda Europa con un montón de amigos, una mochila y mi cámara lista para documentar todas estas experiencias. Estoy emocionada, asustada, nerviosa, pero lo más importante es que estoy muy muy feliz, Así que en menos de una semana me voy y no vuelvo hasta Agosto. DIOS, ME PONGO NERVIOSA HASTA ESCRIBIENDO ESTO!!










So I will talk more about this trip in the upcoming post and I will leave some programmed so while Im gone the blog is still updated. As far as today, I went grocery shopping, getting some things for the trip, go for a walk as always with my puppy and get to my friend´s house because he´s the one who´s lending me his backpack for this awesome trip! So if you are reading this, thank you for the 18274034 time. 

And now, about the outfit, this is what I wore for the car road trip back home from Portugal. Comfy and wide, my go to for being hours and hours sitting in the car!

Hablaré más de ese viaje en los siguientes post, y dejaré algunos programados para que mientras que no estoy el blog siga actualizado. Hablando de hoy, fui a hacer la compra, a sacar al perrillo y a casa de un amigo que es el que me deja la mochila para este increíble viaje! Asi que si estás leyendo esto, mil gracias por 189277643 vez!!

Hablando del outfit, esto es lo que me puse en el viaje en coche de vuelta a casa desde Portugal. Cómodo y amplio, perfecto para estar horas y horas sentada en el coche!!






Thank you all so much for your sweet comments, and for stopping by once again!

Muchas gracias a todos por vuestros comentarios tan dulces y por pasaros por aquí una vez más!