7.02.2015

Vogue brought me back my inspiration.




Beach. Waves crashing with the rocks. My dog swimming in the sea. Sun. Summer. Portugal. That´s a small sum up of how last week was for me. I came back this week super excited because I have a tun of photos and videos for sharing, but I haven't blog until today because I think I left my inspiration in Portugal. Luckily, yesterday one friend and I went to the city to a fashion expo of Vogue in the Thyssen Museum, and I think Im more inspired than ever. It was all about photos saved in archives that haven't been realized until this exposition. I took some pictures of them, and I think we can all agree that this isn't only fashion, but pure art.

And dont worry, I will be uploading a lot of post about my trip to Portugal, the outfits that I wore and the places I went to. Have a great day!

Playa. Olas estrellándose contra las rocas. Mi perro nadando en el mar. Sol. Verano. Portugal. Ese es un pequeño resumen de cómo fue la semana pasada para mí. Volví súper emocionada porque tengo un montón de fotos y videos del viaje, pero no he actualizado el blog hasta hoy porque creo que me dejé la inspiración en Portugal. Por suerte, ayer una amiga y yo fuimos a la exposición de Vogue en el  Museo Thyssen, y creo que me hizo sentir más inspirada que nunca. Era sobre fotos que de Vogue que se habían guardado en archivos y nunca habían visto la luz hasta esta exposición. Hice algunas fotos, y creo que estamos de acuerdo en que más que moda, esto es arte.

Y no os preocupéis, subiré un montón de entradas sobre mi viaje a Portugal, los outfits que llevé y los lugares en los que estuve. Que tengáis un día genial!.










Valentino dress, 2015 collection. My friend freaked out when she saw it.
Vestido de Valentino. Mi amiga alucinó cuando lo vio.






Im so happy my friend took me to this expo, because every time I see this photos new ideas come to my mind, plus I learn a lot about fashion photos just staring at this ones. If you have the chance to go, please do it, you won't regret it!

Estoy tan contenta de que mi amiga me llevara a esta exposición, porque cada vez que veo las fotos nuevas ideas vienen a mi mente, además de que aprendí un montón sobre fotografía de moda simplemente viendo estas fotos. Si tenéis la oportunidad de ir, hacerlo porque no os arrepentiréis!