8.06.2015

my secret place


Guess who´s having problems finding space for storage her photos in her computer?? YESS, THAT´S ME!! I dont know what has this summer against the blog and me. But also, the reason why its taking me so long to upload more its because I want to become more creative with my photos, so Im trying different effects on them, see what I like and what I dont. I get tired of things really quickly, and since I see photos of outfits everywhere, I want mine to look different. Im weird to that point hahaahha.

In this case, my sister and I decided to take some photos in this cute spot. Its kind of hard to reach it, that´s why maybe you will see blood on my legs (I hope you dont, but I haven't work on the photos yet, so we will see...) and because I can be a little clumsy sometimes hahha.

¿Adivináis quien está teniendo problemas con el espacio de almacenaje de fotos en su ordenador? SII, YO!! No se qué está teniendo este verano en contra del blog y de mí. Aunque también tengo que decir que la razón por la que estoy tardando tanto en subir más es porque quiero ser más creativa con mis fotos, así que pruebo distintos efectos en ellas para ver que me gusta y qué no. Me canso de las cosas muy rápido, y dado que veo fotos de outfits por todos lados, quiero que los míos sean distintos. Soy rara hasta ese punto ajajajaja.

En este caso, mi hermana y yo decidimos hacer fotos en este lugar tan bonito. Es un poco difícil llegar hasta allí, por lo que quizás veáis algo de sangre en mis piernas (Espero que no,pero todavía no he editado todas las fotos, así que ya veremos...) y porque a veces soy un poco torpe también jajajaj.








So the kimono I made myself and I couldn't like it more! My little converse, the poor ones, are always a must in my looks. In fact, if you´ve been following my blog for a while, you would know that even tho I have a lot of shoes, this pair of converse appear in almost every look. The skirt, a bargain in the Forever 21 sales (only 4,99!!!) and the t-shirt, I got it for 1,99 last summer on sale.

El kimono me lo he hecho yo, y no me puede gustar más! Mis pequeñas converse, las pobres, son siempre un must en mis looks. Si habéis estado siguiendo el blog durante un tiempo, sabréis que aunque tengo muchos pares de zapatos, las converse aparecen en casi todos los looks. La falda, un chollazo en las rebajas de Forever 21 (4,99!!!) y la camiseta la compré en las rebajas del año pasado por 1,99.











By the way, Im a sales addict, and since know the sales are finishing, I will write a post about how to find the perfect bargains in the last chance of sales. Keep an eye on it!!

Por cierto, soy una adicta a las rebajas, y dado que ya están terminando, escribiré en breves un post sobre como encontrar el chollo perfecto en las últimas rebajas. Estar atentos/as !!



Love, Andrea.

Con amor, Andrea.