8.16.2015

what are you up to?




Aloha everyone!! This is the third time I tried to blog. Hopefully this post will come alive!!!. Lately Im really inspire to create. Im working on a kimono, I made a few dreamcatchers and paint some drawings that I had. And I dont know how Ive been so much time without creating anything, because now I feel happier than ever.

The bad side of this is that I dont have time for actually taking pictures of outfits and working on the blog, which sucks. Because I realized blogging has become a really therapeutic activity for me. But literally the only thing that I do its wake up, have a glass of fruit juice and start painting, drawing, sewing, or wherever Im attracted to that morning. And for that, of course, I wear either old clothes or those that I won't wear out. So there´s no outfit to show hahahhah.

But here´s come the good part. Tomorrow Im leaving to visit a friend for a week, and she told me to bring my camera because there´s so many good spots for taking pictures for outfits! Im kind of camera shy when it comes to my friends taking photos of outfits, so I hope Im not camera shy with her! (She is really sweet and always offers to take photos of me, so I think there will be photos people! hahaha). And when I come back I will be staying in the mountains for a week, which is the place that inspires me the most. So the blog will be more active from now on!!

Aloha a todos!! Esta es la tercera vez que intento escribir un post. Espero conseguirlo esta vez!! Últimamente estoy muy inspirada para crear. Estoy trabajando en un kimono, he hecho un par de atrapasueños y acabado unos dibujos y cuadros que tenía a medias. Y no sé como he estado tanto tiempo sin crear nada, porque ahora me siento más feliz que nunca.

La parte negativa de esto es que no tengo tiempo para hacer fotos de outfits y trabajar en el blog, lo cual es una mierda. Porque me he dado cuenta de que blogguear es algo que me resulta muy terapéutico. Pero literalmente lo único que hago es levantarme, desayunar un zumo de frutas y ponerme a pintar, a dibujar, a coser, o cualquier cosa que me inspire esa mañana. Y para ello, por supuesto, o llevo ropa vieja o cosas que no me pondría para salir a la calle. Por lo que no hay outfit que enseñar ajajajajaj.

Pero aquí viene la mejor parte. Mañana me voy a visitar a una amiga durante una semana, y me ha dicho de llevarme la cámara porque hay sitios muy chulos para hacer fotos !! Soy un poco tímida delante de la cámara cuando son mis amigos los que me tienen que sacar las fotos de los outfits, por lo que espero no serlo con ella! (Es súper dulce y siempre se ofrece a hacerme fotos, así que tengo el presentimiento de que volveré con un montón de fotos que enseñar!) Y a la que vuelto me quedaré otra semana en la sierra, que es el lugar que más me inspira. Por lo que el blog estará más activo a partir de ahora!!




And as far as today goes, I realized I have photos from a few outfit I wore in July and never see the light. Here´s one of them, and also one of my favorites.

Hablando del dia de hoy, me he dado cuenta de que tengo fotos de algunos outfits que llevé en Julio y que nunca vieron la luz. Aquí esta uno de ellos, también uno de mis favoritos.









Dress: H&M
Shoes: Marypaz
Bag: H&M
(H&M forevah)


And you guys, what are you up to? 
¿Y vosotros que planes tenéis?