jueves, 19 de noviembre de 2015

this dress screams fall



I started to wear dresses in college. Before I only wore them in really special occasions, and although I liked it, I wasn't comfortable wearing them to class, just because I was afraid of what would others say. Then, when I got into college, I saw girls didn't give a damn about others opinion about their look, and I decided to give dresses a try. Best decision ever!

Empecé a llevar vestidos en la universidad. Antes sólo me los ponía para ocasiones muy especiales, y a pesar de que me gustaba, no me sentía cómoda poniéndomelos para ir a clase, porque me daba miedo el qué dirán. Cuando entré en la universidad, sin embargo, me di cuenta de que a las chicas les daba igual lo que los otros pensasen de sus looks, y decidí darles una oportunidad a los vestidos. La mejor decisión que podía haber tomado!!













Although I wore this outfit to a family birthday (those heels are at the same time beautiful and extremely hard to walk on) I already wear this dress to class twice I believe. I love wearing dresses because:
1-The feeling of freedom for my legs is the best.(No skinny jeans killing them)
2-I dont have to think about the outfit.

Hope it inspire you!

A pesar de que llevé este outfit para un cumpleaños familiar (Esos tacones son tan bonitos como difíciles de caminar en ellos) he llevado puesto este vestido a clase unas dos veces, creo. Me encanta llevar vestidos por:
1- La sensación de libertad de las piernas es genial. (Sin pantalones ajustados afixiándolas)
2- No tengo que pensar qué llevar puesto.

Espero que os inspire!


Andrea.




Dress: Bershka
Shoes: Zara
Bag: Misako
Ring:  H&M