lunes, 11 de enero de 2016

monthly resolution: January edition

*monthly, I miss the l sorry


Aloha everyone!! For the past two or three years I believe, I like to set my New Year´s resolutions. But I have the same problem everyone has: I hardly accomplish two or three of them. So after trying to find a solution for this, I have a great idea (I believe): Instead of setting them for the whole year, Im going to set my resolutions monthly. And even more, write them down in a post every month, so I force myself to get them done. I have to think yet if I will take about accomplish them at the end of the month, the first week of the next month or if I will record them and make a video!! (I want to open a Youtube account but Im a chicken and afraid of doing it)

So, without further do, this are my resolutions for this month, tell me yours in the comments, I would love to know! ;)


Aloha a todo el mundo!! Durante los últimos dos o tres años, he estado escribiendo mis propósitos para el nuevo año. Sin embargo, como a la mayoría de la gente le ocurre, solo consigo realizar dos o tres de todos ellos. Así que este año, pensando en encontrar una solución para esto, he tenido una genial idea (o eso creo): En vez de fijar los propósitos para todo el año, los voy a ir fijando mes a mes. Y aún mejor, cada mes escribiré un post sobre ellos, así me forzaré aún más a cumplirlos. Todavía tengo que pensar si hablaré de ellos (Si los he conseguido o no) al final de cada mes, a comienzos del mes siguiente o si los grabaré y subiré un video con la recopilación!! (Quiero crearme un canal en Youtube pero soy un poco cagona y no me atrevo todavía).

Así que sin más dilación, aquí están mis propósitos de este año, decirme los vuestros en los comentarios porque me encantaría conocerlos!! ;)




Original photo by Call me cupcake


Original photo by Cassie Masangkay


Original photo: Unknown

This is the one Im most afraid of getting the chance to do it. Fingers cross!
El que más miedo me da llegar a cumplir. Cruzo los dedos!