miércoles, 3 de febrero de 2016

black is always a good idea.


Aloha everyone!! This past weeks have been a little crazy. After I finished exams I wanted to see all my friends that couldn't see while I was on exams season. And luckily, I have many incredible people that I can call friends in my life. But the down side its that I didn't stop at home at all. So I used to go out for dinner or watch a film or wherever, and then the next morning on class I was super sleepy. That was the first week after exams. And then I decided to sign up on a gym that allows me to go to so many cool classes (Like Zumba or Pilates, which are some of my favorites). And I work at the afternoon too, helping little kids with maths, english,science,etc... The result = Im exhausted. But its okay, because I feel fully alive. I spend my whole day running around, but at the end, I feel my day was full with a lot of activities and not only sitting in my chair studying (Which is exactly what Im going to do after finishing this post...).
I guess what Im trying to say is that you can make work any situation if you plan your day very organized, and THAT YOU ARE ALIVE!! Isn't that the greatest thing?
So go out with friends, doesn't matter if is Monday or Friday (If you choose the Monday alternative, please dont do it either every single Monday neither hahahha), practice sport, go to classes, drink a beer with your class mates,etc... and keep focus on your career at the same time. Its possible. And the feeling its great.

Aloha a todo el mundo!! Estas últimas semanas han sido un poco locura. Al acabar exámenes me apetecía ver a todos mis amigos que en período de exámenes no pude ver. Y por suerte, tengo un montón de gente increíble en mi vida a la que puedo llamar amigo. Pero la parte negativa es que no paré para nada en casa. Solía salir por la noche a cenar, o a ver una peli, y a la mañana siguiente estaba que me caía del sueño en clase. Eso fue la primera semana después de exámenes, en la que también decidí apuntarme al gimnasio. Un gimnasio que me encanta porque me permití no sólo usar máquinas, sino ir también a clases muy chulas (Como Zumba o Pilates, que son algunas de mis favoritas). Y también trabajo por las tardes, dando ayudando a niños pequeños con matemáticas, inglés, ciencias,etc... El resultado= Estoy agotada. Pero eso está bien, porque me siento completamente viva. Paso el día entero corriendo de un lugar a otro, y haciendo veintemil cosas, y no únicamente sentada en mi silla estudiando (Que por cierto es lo que voy a hacer en cuánto acabe este post...)
Creo que lo que intento decir es que puedes hacer que prácticamente cualquier situación funcione si te planificas bien el día, y QUE ESTÁS VIVO/A!!!! ¿No es eso lo mejor que puede pasarte?
Así que sal con tus amigos, no importa si es Lunes o Viernes (Si eliges Lunes, tampoco lo hagas cada Lunes, no te pases jajajajaaj), haz deporte, ve a clases, tómate una cerveza con tus compañeros al salir de clase o del trabajo,etc... Y manténte centrado en tu carrera al mismo tiempo. Es posible. Y es genial el sentimiento.


And here´s the look. Last Friday I decided to wear all black except for the necklace, and I have to admit, I´ve never been a "all black outfit" girl, but once I tried on this outfit, I love it!!! Its so elegant yet easy to put together and looks great on anyone. So get ready for more all black outfits, because Im feeling them guuurl.

Y aquí está el look. El Viernes pasado decidí llevar un look total black excepto por el collar, y tengo que reconocer que a pesar de que nunca me había gustado ir completamente de negro, después de probarlo con este outfit me ha encantado!!. Es súper elegante y a la vez sencillo de crear, y creo que queda bien en cualquier persona. Asi que preparaos para más looks total black, porque me están encantando últimamente ;)










Dress: Zara
Tights: Primark
Boots: Zara
Necklace: Primark