6.30.2016

lost in the woods



Lost in the woods,lost in her thoughts...
Perdida en el bosque, perdida en sus pensamientos...


Summer is finally here. I actually finished exams exactly a month ago, but after that I went to Greece with my friends and then spent time working in different projects. But Im finally here, and which is even better, with more ideas than ever!!! .I know Ive said this multiple times before, but believe me, this time I think this blog is going to reflect me as close as possible. Im working in new sections, new types of post and I can't wait to share with you all of them (What would you think about videos, for example?)

For today´s post I show you this photos that my sister and I took last summer. I think I didn't show them before because the overwhelmed amount of pictures I have for this look makes me procrastinate so much the moment of sitting down and editing them that when I finally find the moment, it was already fall ....
Anyway, finally, here they are!!! I think this is my favorite post of all time, just because how boho and natural they look and how much they reflect my true spirit.

(Thank you so much sister for always knowing how I want my photos to look even get I get angry because I dont know how to express myself and yet you are patient and create this amazing job. I love you!)

El verano por fin ha llegado!! En realidada terminé los exámenes hace exactamente un mes, pero después me fui de vacaciones a Grecia con mis amigos y a la vuelta pasé tiempo trabajando en diferentes proyectos. Pero finalmente estoy aquí,y lo que es mejor, con más ideas que nunca!! Sé que he dicho esto muchas veces antes, pero esta vez creerme que el blog me va a reflejar todo lo bien que pueda. Estoy trabajando en nuevas secciones y nuevos tipos de post que no puedo esperar a compartir con vosotros (¿Qué pensaríais de videos, por ejemplo?)

En el post de hoy os enseño unas fotos que me hizo mi hermana el verano pasado. Creo que no os las enseñé porque había tantas que empecé a dejarlas un poquito de lado y cuando quise ponerme a editarlas era ya otoño...
Finalmente, aquí están!! Creo que este es mi post favorito hasta la fecha, simplemente por lo bohemio y lo natural que lo encuentro, y como capta mi verdadero espíritu.

(Y gracias a mi hermana por saber siempre como quiero las fotos, a pesar de que muchas veces me cabree porque no sé como expresarme y aún así tenga paciencia y cree un trabajo tan fantástico como este. Te quiero!)























Dress: H&M
Rings: Different places (stores right by the beach, forever 21, gifts)
On my feet: Im not wearing any shoes (In wild like that)