7.24.2016

red and stripes go well together




Hello Ohana! So Im back with another post. I have a lot of news to share with you, but since this post will be way too long, I will be uploading another post between tomorrow and the day after explaining everything. STAY TUNES!!
Today I want to share with you an outfit that I love. I think its great for any occasion, from going to eat an ice cream during the afternoon to going to a party. The elastic band along the waist makes this pants extra comfy, and the top is wide so you can wear eat for eating and it will cover your stomach in case you eat too much ;) Now talking about the platforms, they are really comfy, but Im not going to lie, since the sole is so plain it can be a little tricky walk over an irregular ground. But you will get it!!
Well, no more words for today, here´s the look. Click in read more to see all the photos we took.
Until next time Ohana!


Hola Ohana!! Ya estoy de vuelta con un post nuevo. Tengo un montón de noticias que compartir con vosotros, pero me he dado cuenta de que el post se haría muy largo, por lo que entre mañana y pasado subiré un post explicándolo todo. ESTAR ATENTOS EH!!
Hoy quiero enseñaros un look que me encanta, y que creo que es genial tanto para salir una tarde a tomar un helado como para salir de fiesta. La goma de la cintura de los pantalones los hace súper cómodos, y que el top sea amplio implica que es perfecto para ponértelo cuando salgas a comer sin problema de que se marque la barriguita si te pasas un poquito. Por otro lado, las sandalias de plataforma son comodísimas, pero no voy a mentir, como la suela es tan plana, andar por un suelo irregular es algo complicado hasta que le coges el tranquillo. Pero se consigue!
Por hoy ya he escrito suficiente, así que sin más dilación, haz click en leer más para ver el resto de las fotos.
Hasta la próxima Ohana!









We have some curious looking at the photoshoot
Teníamos curiosos que observaban como tomábamos las fotos













expectations...
expectativa...


reality
realidad


Shirt /Top : Pull&Bear
Trousers/ Pantalones : Bershka
Watch/ Reloj : Parfois
On nails/ En mis uñas : Rimmel London
Shoes/ Zapatos: Forever 21