3.22.2017

London escape



Aloha!! El Viernes pasado mi compi de piso/una de mis mejores amigas y yo decidimos hacer una escapadilla a Londres. Queríamos comprar algunos regalos para la familia, (Porque volvemos en menos de un mes a España y pasaremos allí 15 días) y básicamente para escapar de la rutina. Fuimos a Camdem Town, a Notting Hill, Portobello y paseamos un poquito. Fue divertido y refrescante escapar de la rutina de estudiar-comer-dormir que había llevado las dos semanas pasadas. Por supuesto, hicimos un montón de fotos y videos (Quizás haga un video juntándolos todos, ya veremos) documentando la aventura. Y, por supuesto, quiero compartirlos con vosotros.
Espero que os inspire a buscar más aventuras a vosotros también.
Un abrazo fuerte, Ohana.




Aloha!! This past Friday my housemate/one of my best friends and I decided to go on a little day trip to London. We wanted to spend the day shopping souvenirs for the family, (Because in less than a month we are going back for 15 days to Spain) and basically escaping routine. We went to Camdem Town, Notting Hill, Portobello, and walk around a little. It was so fun and refreshing, since the last two weeks were study-eat-sleep and all over again for me. So of course, there are a lot of photos/videos (Which maybe I will put together in a little something, we will see) documenting the day. And, of course, Im going to share them with you.
I hope that they inspire you to go on more adventures too!!


Big hugs, Ohana!












Mi gordi, mil gracias por un día tan guay y unas fotos tan chulas!
My baby, thanks for the amazing day and the amazing photos!





















Y una merecida merienda!
And a well deserved afternoon snack!


Hat: H&M
Coat: Pull&Bear
Boots: New Look
Jacket: Bershka
Dress: Zara