7.23.2017

sensation boulevard





Heeello peopleeee! Like I told you in one of my latest post, I want to improve the quality of my blog, make it unique, give it my personal essence. So this past week Ive been playing around with different programs, editors and tools, learning what I like and what I dont, and I think right now Im kind of satisfied with the result!
Here it is, hope you like it!!


Hooola genteeee!!! Como os conté en uno de mis últimos post, quiero mejorar la calidad del blog, hacerlo único, darle un toque de mi esencia personal. Así que esta semana la he pasado jugando con diferentes programas, editores y herramientas, aprendiendo que es lo que me gusta y que no, y creo que más o menos estoy satisfecha con el resultado!
Así que aquí está, espero que os guste!!

















Shirt: Vintage
Shorts: Stradivarius
Sneakers: Converse
Glasses: Quay

Photos by my lil sister. IG: @albarribaas