9.04.2017

weekend detox



Hello peopleeee!!! How´s everyone day so far?? Me, Ive been trying to do the back-to-school organization (college schedule, back to the gym, full-contact on weekends,etc... that Ive left behind with the living abroad experience), editing and organizing a tun of photos, which at the end I think we can call it getting my shit together.
 Also, this weekend we went to my dad´s village, where there´s no internet and where I always get most inspired for the blog. I dont know if its the lack of distraction, the fresh air, the amount of cool locations for shooting... or a mix of everything, but there magic always happen. This time, we shot for more than 10 different post, got new ideas for upcoming sections, and at the end, detox from internet life. It was a blast. I will be showing you all the results though out September, and be ready, because I think you all are going to love it!!

Big hugs Ohana!

Hola genteeee!!!! ¿Qué tal ha ido el día hasta el momento? Yo por mi parte estoy tratando de organizar mi rutina de "vuelta al cole" (Nuevo horario de la universidad, volver al gimnasio, al full-contact los fines de semana,etc... que deje atrás al irme a vivir fuera), organizando y editando un montón de fotos. En definitiva, poniendo mi vida un poco en orden.
Por otro lado, este finde lo pasamos en el pueblo de mi papi, donde no hay internet y donde siempre me inspiro muchísimo para el blog. No sé si se deberá a la falta de distracción, al aire fresco o a la cantidad de sitios chulos que encontramos para hacer fotos, o una mezcla de todo un poco, pero siempre acaba saliendo algo mágico de allí. Esta vez hicimos fotos para más de 10 post, tuve ideas para nuevas secciones en el blog, y en definitiva, una mini desintoxicación de la vida de internet. Ha sido un finde genial. Os iré enseñando los resultados durante todo el mes de Septiembre, así que estar preparados/as, porque creo que os va a encantar!!

Un abrazo gigante Ohana!!



















Shirt: Zara
Shorts: Guess
Boots: Shana
Scarf: Vintage (grandmum´s possesion) 
Lipstick: Ibiza nº10